Spletité simíkovské vazby

Když rozkliknu domácnosti vzniklé z rodiny, kterou jsem si kdysi (už ani nevím kdy) vytvořila, napadá mě, že by z toho mohl být takový ten nikdy nekončící seriál typu Ulice. Bylo by to určitě stejně dlouhý, debilní a tak... 
Delší dobu jsem nehrála. Nehrála jsem ani potom, co jsem zveřejnila ten simíkovský článek naposled. Nechtělo se mi. 
Nějak jsem nevěděla, jak uchopit osudy simíků, které jsem říkala, že budu hrát, a tak jsem je nechala tak a zkusím se přesunout někam jinam. Vždycky se to snažím držet v rámci "rodiny", protože jedu gigantické rodokmeny. 
Přesto tady ukážu, jak je v simím světě ta obří famílie už celá rozlezlá. Většina z nich už není doopravdy nijak příbuzná (klidně by spolu mohli mít děti a nebyl by to incest :D), ale mají někde v minulosti dávné vazby, ke kterým je třeba se proklikat, ale dá se to... 



V minulém článku jsem nakousla poslední (teď už tři) domácnosti. Miranda, její manžel, dcera Ava z předchozího vztahu a dcera Elisa z aktuálního manželství. Obě už mám teď samostatně, chci hrát za Elisu - ta je nyní teenager. Její příběh ale rozvedu později, až začnu hrát. Nyní bych chtěla trochu představit ostatní domácnosti, které nedostaly a asi už později ani nedostanou žádný větší prostor. 

Minule jsem mluvila o simince Donně, která je takovým "stavebním kamenem" celého tohohle světa. Měla pět dětí, ale taky mladšího bratra. I ten tu má své potomky. 

Jelikož Donny bratr měl jen jednu dceru, která i dál měla pouze jednu dceru, není vůbec těžké po jeho potomcích pátrat dál. 
Je jimi domácnost Thorn, ve které žije vnučka Aimee s manželem, synem a dvěma kocoury. 
Čím je však zvláštní pro celé provázání všech rodin je to, že dceru Lucase Nielsona, tedy dědečka Aimee si vzal za manželku jistý Dean, otec zmíněné Aimee, který měl také bratra. Jeho rodinné vazby zasahují do další domácnosti, konkrétně Long. Skrze jejich větve v rodokmenu se totiž lze dostat zpátky k Donně. 

Hrůza děs, kdo se v tom má vyznat, že ano? 

Vrátíme se tedy k Lucasově sestře Donně a jejím pěti dětem. 



V minulém článku jsem zmiňovala její nejstarší dceru Alyson, která se už jako teenager osamostatnila a odstěhovala se ke svému o mnoho let staršímu příteli. Ten velmi brzy zemřel a zanechal Alyson se dvěma dcerami Apple a Annou a téměř nulou na účtu. (A vypnutou elektřinou kvůli nezaplaceným účtům).

A právě starší z dcer, Apple (moji simíci se jmenují v mnoha případech fakt božsky, já vím :D) si vzala bratra výše zmíněného Deana, otce jediného žijícího potomka Lucase Nielsona (bratra Donny) a spolešně měli dceru Emmy.

Ta se svým manželem pokračuje v rodinném podniku. Mají veterinární kliniku. Tu už kdysi dávno koupila a vedla matka Donnina manžela.

Když se však podíváme na přiložený kus rodokmenu, je vidět, že Alyson měla nakonec čtyři děti. Mladší ze dvou dcer z prvního manželství měla také jen jednu dceru, stejně jako její starší sestra, nicméně sama Alyson si později, už  v době dospělosti svých dcer, našla druhého muže, se kterým měla dvojčata. Záhy však oba tragicky zahynuli a péče o ně zůstala na krku Anně, která měla tou dobou stejně starou dceru.
Stalo se tak, že dvojčata Harry a Lila byli nejen na chlup stejně staří jako jejich neteř Phillipa, ale dokonce spolu i vyrůstali jako sourozenci.
Phillipa a Lila i nadále bydlí v rodném domě ve Vrbové zátoce společně.
Lilin bratr Harry nyní vychovává dceru Matyldu se svým manželem... 

To bychom měli hned čtyři domácnosti z úvodního obrázku. Dvakrát Richards, Long a Thorn. Co ale ten zbytek? 


Domácnost pod jménem Gorry je odkazem nejmladší Donniny dcery - Emmy. Ta měla dvě dcery, z nichž obě žijí společně v jedné domácnosti a vychovávají Kaylu.


Druhá nejmladší z pěti sourozenců měla syna a dceru. Syn se s manželkou přestěhoval na ostrov Sulani, kde založili rodinu (domácnost Coreen). Jeho manželkou je už v minulém článku zmiňovaná nejlepší kamarádka siminky z rodiny, kterou jsem teď aktuálně hrála nejvíc. 
Dcera zůstala ve svém rodném domě, kde nyní žije se svou vlastní rodinou.


Kromě dcery Kory mají ještě tři kozy (což vlastně nejsou kozy, nýbrž psi, ale mají se tvářit jako kozy!) a pak taky... včely. Jak vidno...

A pak nám na úvodním obrázku zbyly pouze domácnosti představené v minulém článku. Docela bych už chtěla, abych si na to našla chvilku a aby mě to bavilo hrát, tak snad se někdy už konečně poštěstí. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Měla jsem plány...

Nepovedený pokus psát o více věcech naráz

Ze srdce dýni a podzim v duši